Tuesday, June 27, 2006

Big Bother????..."24"-7...?

Here's a li'l sumpthin' I ran across in ~Deb v. Dani taday...anndd I'm thinkin' there may be a way to make a dollah or two outta it...Here's MQM talkin' in Dani's "comments section" of her propag...err blog:
Photobucket - Video and Image Hosting

MyQuestioningMind said...
This blog is so addictive, like reality TV. Everyone swears they are though with it and the next day they're back for more, including your's truly. In a way this blog is a reality show except the setting is blogland instead of a big house in Malibu.Hmm...the house in Malibu sounds kind of nice though and if we could sell the networks on the idea we could probably make some decent money.I can just see the big mud wrestling tournament where Deb and Dani duke it out 'for good'. Jodi, Uberhausen and Phronk would definitely form an 'alliance'. Stevo would be the humor man cracking everybody up and would influence Richard to throw away his dictionary and start talkin' like 'the Jammie. I think it could work.

Followed up immediately by:

Ubersehen said...
Brilliant! I can see the TV ads now:"Eight individuals from all walks of life gather together to fight it out for.... [tense music here] The Truth! The twist? It all happens in real time! Will Deb and Dani find themselves locked in heated battle or a passionate embrace? Will Steve-O reveal the mysterious origins of his Yoda-like, Rasta-tinged wisdom? Is Richard Dawkins actually Richard Dawkins? The only way to find out is to watch........The Truth X-Posed! Only on NBC."

Thing about it iz, innits own way, it's bettr'n TV..and chances are pretty good that only a blogger would understand that...Kudos MQM...yer onda right track, az iz Uber...(Noww ifya wouldnt have included the"Jammy" in dis little venture...I'dda toldya all ta "Go to Hell"...but I wouldn't a meant it...)


Thanx ferda props..........btw...Da Stevo's prob'ly alignin' withda Phronkster..I dunno but 100mph and Crass ofda "Jammy" are comin' wit me..and I KNOW a wummin' gotta be in whatever alliance Crass iz involved with...100mph don't give a shit...he'll join up with either side and prob'ly kick all our asses....Oh.. and don't fergit Karen...she alwayz wears "lucky panties"....jus' sayin'..

33 comments:

Dirty Birdie said...

Ah yes, but where would we have room to plant the cross that Dani nails herself to? {oops did I type that outloud?}

None333333 said...

You forgot the next installment so I'll repeat it here:

Hmm...I have another TV idea...more like "Wife Swap". Dani and Deb could switch places so Curtis has to live with Deb and Dani has to live with Madeline.

I can just see week 1 as Curtis requires Deb to attend Denver Bible church and Deb has a 'big face off' w/Bob Enyart. Meanwhile, Madeline requires Dani to march in the local gay pride parade, and shout "I'm here; I'm queer; get used to it!"

Remember - the 2nd week, the 'new wives' get to change the rules.
Curtis must burn all anything in his house that says 'homos' on it and has host a dinner party for a group of drag queens. Madeline has is sent to reparative therapy group and forced to listen to Bob's radio show daily. Frustrated, she calls in and a shouting match ensues.

Tune in next week for more drama!

None333333 said...

I also have an idea for a surprise twist: Stevo reveals that he has a blog alter ego, the uber sophisticated Richard Dawkins.

100mph said...

I saw a bear once.

'Sides, I don't give a shit.


'jis sayin'

100mph said...

But I do have to admit, after all these months together, that I do love Karen da' bestest.

Cuz she's da' bomb.

Long live the Queen!

100mph said...

Ain't no painties but lucky ones, I always said.

100mph said...

That's the fucking Queen to you, Sir!

The Stevo in H-Town said...

becka... there IZza bit of Messiah complex inda woman...

MQM...da dudes outta my league...Hell, I read "Atlas Shrugged" twice (2) and my Dictionary FOUR (4) times while I wuz readin' it...


Damn, hunnert, yer smashed again.........butyer lookin' good...

100mph said...

Am I talking to myself here?

Looks likt it. Hmmm, wine after beer, never fear. Beer afer wine, mighty fine. Beer after whisky, mighty risky. Magaritas after gin, gives ya' a grin. Vodka after rum, fucks up yur tum.

Running outta' drinking sayin's here, love'ya Karen, g'night everyone!

100mph said...

Yeah, right Stevo, and now ya' got Lesbians hittin' on your sorry ass! Goddam, hnow in the fuck do you do it? Jis' sayi9n'....

The Stevo in H-Town said...

MQM....justa guess...but I'm thinkin' da usually astute drunk perfessor witha PHD in Economix thinks yer Karen...

The Stevo in H-Town said...

Truth, hunnert?..I don't really think Deb's a lesbian...I think she's bi-sexual...I saiddit along time ago...and I'm stickin' to it..

100mph said...

Well, da' do have dem eyes things goin', jis' observin'

The Stevo in H-Town said...

I could SEE whatya mean...that's how I figgered it out...100mph...meet MQM...

100mph said...

Yeay, well ya' know, here's the way I see it. I don't really care if Deb is a Lesbian, or even a fucking Republican, I kinda' like her, she's honest, straight up, and a Texas kinda' girl. Fuck all that Leviticus stuff, as Randy woud say, she a'rite wit me. Tje thing is, there's too much hate in the world, I'll take her as she is, no questions asked. I know you feel the same way, dude.

100mph said...

We're cross posting here, getting confusing as hell.

100mph said...

So who the fuck is whom? My head hurts. It's late. I'm sorta' like outta' here..... But stay tuned, more drama tormoorw.

The Stevo in H-Town said...

Ifya don't love deb...ya gotta huge problem...and I kind figger if God don't love deb...He might wanna talk toda Stevo...Hell, if he can love Dani...lovin' deb oughtta be a cake-walk...

100mph said...

Yeagh, she do have a good line of bullshit, and on The Jammy that's all that matters. I don't know anything about Dani, I stayed out of that pretty much at least for now. I don't really now if there's a God or not, but if there is one I'm sure he or she loves Dani too and all the rest of us, even the rabbits and owls and shit. Damn, I'm drunk, reminds me of the old days in the Heights!

100mph said...

On account of I'm grading pa]pers tonight, Lord help my students...

100mph said...

Dem bisexuals can b e converted, jis' suggestin'.....

~Deb said...

Naw, I think the show should be Deb and Dani living together in close quarters.

She so wants me!



HA!!!!



She can even wear her white hood while we do the nasty.

The Stevo in H-Town said...

hunnert I figger ifyer drinkin' and gradin' papers...they'll all ace 'em..

Crassius Maximus said...

Deb's got a KKK line of blasts for this Dani chick. It (KKK humor) always makes me laugh.

The Rev said...

I swore I wouldn't give Dani my attention.

But I feel so out of the loop when you guys discuss her blog. I think I almost have to read it to see what you are talking about.

And that just feeds her bullshit.

The Stevo in H-Town said...

Ahhh, Hell smoke...In theory, yer right....butya needta lighten-uppa bit on Dani...Da dames great comedy fodder....Hop on board and take it fer what it iz..

Dirty Birdie said...

I find Dani's blog "interesting" for the mere voyeristic factor...guilty as charged. ;)

Dirty Birdie said...

Oh and MQM - I would TOTALLY watch that WifeSwap. In fact there was a similiar wife swap on not too long ago featuring a preachers wife and the wife of an atheist talk show host. The fur flew, it's was gret.

The Stevo in H-Town said...

Dani's blog izzon the Jammy buddy list cuzzit draws attention...kinda like maggots to a gutwagon...
The "jammy's" a "better place" ferrit..

The Rev said...

If you need comedy fodder, there's more than enough in the world without giving attention to her.

Believe me... I'm still laughing about the hippo and the dwarf.

Phronk said...

I bet Dani would cheat by praying during immunity challenges.

And God hates owls and rabbits because they screw outside of marriage.

Solution? Legalize owl marriage!

IMHO.

The Stevo in H-Town said...

...Wise thought..

Dani said...

I have to admit - it does make for good reality TV.

Maybe we can all cash in on it someday?

It would be fun to meet in person at a Dani & Deb reunion.